יום שני, 11 במרץ 2013

בקטנה פרק 2

בקטנה פרק 2

חודש... חודש... חודש (טוב אולי קצת יותר), שלא היה לי זמן לכתוב מילה!
נכון, יש לי את כל התירוצים שבעולם, ותאמינו לי הם מוצדקים. נקודה.
בין זה שהדרום אפריקאי החליט לנטוש אותנו לעשרה ימים, עם העדפה ברורה לראש השנה הסיני, בדיוק כששבוע פורים בבית ספר מקפיץ אותנו מיום תסרוקות, יום הפוך, יום נשף, יום מהאגדות, ממיני מאוס לנינג'ה אדום לנהגת מירוצים, חיפושית בת כמעט שנתיים היתה שם גם.... 

תירוצים, תירוצים....

תאמינו שזה לא נגמר פה, אבל כיוון שפוסט החזרה מבלאגן הוא פרק נוסף של "בקטנה"  והוא אמור להיות מתומצת וקצר....לא אמשיך ואספר, שא' הסנדוויץ', החליט לשבור בכיף שלו את האף ושא' הקטנה, החליטה ש-Mono זה מגניב, אפילו אם יש לה, ריח של חיה מתה מהפה, ומה אכפת לה כמה זמן זה ימשך, במיוחד אם אפשר, לשרת אותה דווקא בלילה, כי ביום היא נחה...... סטופ.



מקווה לפגוש אתכן מעכשיו, עם הרבה יותר פוסטים והרבה פחות תירוצים.
מתחילים.....

ומשהו קטן נוסף - יש לי בעיה טכנית בבלוגר, כל אפשרויות העיצוב בתבניות אצלי בשביתה, אם למישהי יש טיפ בשבילי, אשמח לשמוע, זה מתסכל ביותר.

   Rimmel Moisture Renew Lipstick Vintage Pink 180

 

Rimmel - Vintage Pink


האמת שתכננתי על הליפסטיק הזה, התאהבתי בצבע שלו ממבט ראשון, סגלגל ורדרד עם תת גוון כחול, כזה אני אוהבת. המריחה נעימה ולחותית, מאוד אהבתי אותו על השפתיים שלי הוא מתאים בדיוק לגוון העור שלי... אבל תכניות לחוד ומציאות לחוד.
הכל היה טוב ויפה רק שהריח שלו שיגע אותי. יש לו ריח של קרם הגנה שלא עוזב גם לאחר שעות ועם הריח בא גם הטעם. אמנם יש בו SPF 20 וויטמינים A, C ו  E ובכל זאת, זה היה נורא. נתתי צ'אנס כמה פעמים, וכל פעם הטריפה אותי יותר מקודמתה. לא מאמינה שהליפסטיק הזה, יפגוש את השפתיים שלי שוב. אין לי מושג לגבי שאר הגוונים בסדרה, אשמח לשמוע, אם מישהי חוותה את עניין הריח כמוני. נקנה אותו בסופרפארם ב 40 ש"ח. Thumbs Down.

Konjac Sponge ספוג קונג'אק 

 

ספוג קונג'אק

 

 

את הספוג קיבלתי בקופסת הגלאם הראשונה, הייתי מאוד סקרנית לגביו, אני סאקרית של אביזרי ניקוי לפנים. "ספוג ניקוי עשוי 100% סיבי שורש קונג'אק, ספוג ידידותי לסביבה, נועד לאזן את רמת ה-PH של העור, מעודד צמיחה מחודשת של תאים ומותיר תחושה רעננה, ברק טבעי ומראה בריא".
הספוג, שמנמן ועגול מצד אחד ושטוח מצידו השני, לא רשם התלהבות בשימוש ראשוני, גם בשני וגם בשלישי.
פשוט לא עשה לי את זה, לא היתה תחושה של עור רענן, עם ברק טבעי ומראה בריא, כמו אחרי ניקוי עם הקלריסוניק שלי (שעבר לשימוש יומי). מה שהכי הפריע לי בו, זה שהוא מתייבש לו בתלייה אצלי באמבטיה או על המראה בחדר השינה, השתגעתי מזה שהוא בטח צובר ליכלוך וחיידקים, ואח"כ פוגש את הפנים שלי.
אני מניחה שיכולתי לתת לו להתייבש במגירה יחד עם מברשת הקלריסוניק, אבל אני לא בטוחה שהוא היה מתייבש כהלכה. כן, אני יודעת, אני נשמעת פסיכית, אבל מאז ומעולם הייתי בהזדהות מוחלטת עם ג'רי סיינפלד בנושאים האלה....
בסופו של דבר, כשהוא תלוי לו בשקט, על המראה בחדר שלי, ראיתי את א' הסנדוויץ', מסתובב בחוסר שקט מול הספוג המתייבש, הוא בא והלך, הלך ובא, ובסופו של דבר, אזר אומץ ושאל, אם יוכל לקחת את הספוג, כדי לעשות בו ניסוי מדעי, סטייל ד"ר מולקולה... מיותר לציין, ששרידיו נמצאו, מצומקים ויבשים, פזורים בחדר של הסנדוויץ'. מסכן. לקלרסיניק שלי אין תחליף. Thumbs Down.

Follow Me on Glitter - Nicole by OPI 

 

Follow me on Glitter

 

 

בעודו חוגג את ראש השנה הסיני, נשלח הדרום אפריקאי לתור אחר מציאות קוסמטיקה, מזועזע מול המבחר הענק, שניה לפני שהוא נס על נפשו וחוזר בידיים ריקות, התקשר כשהוא מול סטנד של לקים ומצהיר שלקים זה קל, בקיצור או לקים או כלום... איזה מזל היה לו, שזה היה דוכן של Nicole by OPI ולא של איזו מותג סיני עלום שם.
צ'יק צ'ק בודקת אונליין מה אני רוצה, כמובן שהרוב לא היה בנמצא, אבל חייבת להודות שהגיעו לידי כמה צבעים מהממים. הראשון שנדגם על ציפורני בהונותיי ביום שבו, צצה לה השמש, היה Follow me on Glitter, מקולקציית הקרדשיאנס, הלק, אפור כהה עם גליטרים בכל מיני צבעים, בשמש הוא פשוט מהמם ומנצנץ בשלל גליטריותו. הוא לגמרי OPI, המברשת והמריחה, רק הבקבוק שונה בצורתו. מחזיק מעמד בכבוד על הציפורניים. מעליו, נמרח ה-top coat של ניקול, שהוא גם נחמד ביותר ויחליף לי לעת עתה את ה-Seche Vite.  אני חובבת OPI, לגמרי מותג הלקים החביב עלי. כאמור נרכשו בחו"ל אם אני לא טועה ב-25 ש"ח לבקבוק. Thumbs Up.

מדבקות לק של Incoco

 

Incoco

 

 

כבר כמה חודשים שאני זוממת על המדבקות של אינקוקו, במיוחד אחרי צפיות בסרטונים של שרית, עם ציפרוניים מעוררות קנאה, מעוטרות במדבקות לעיתים קרובות ותמיד נראות מעולה ....
 אז כשראיתי מבצע בפייסבוק, זה היה סימן....
הוזמנו שתי דוגמאות, אחת Disco Queen והשניה Purrty. כל ערכה, מגיעה עם 2 רצועות, של 8 מדבקות בגדלים שונים, פצירה קטנה ודוחף עור קטן, חוץ מזה היו עוד שתי דוגמיות של צבעים אחרים. ההבטחה של עמידות, עוברת בגדול, אחרי כמה ימים, המדבקות נראות אותו הדבר ללא קילוף אחד (מה שעם לק רגיל לא קורה אצלי, ברור שעם top-coat), עבודות בית, אמבטיות לילדים ועוד ועוד, לא הזיזו למדבקות. ממש תענוג. לא, זה לא אומר, שאוותר על לקים בעתיד, אבל גם כך, אני חובבת של מריחת לקים על ציפורני הבהונות ופחות על ציפורני האצבעות, בקיצור פתרון מצוין.
חייבת לציין לטובה, את השירות שהיה מעולה, תוך יומיים הופיעו אצלי המדבקות בפתח הבית. Thumbs Up.

אז עד הפעם הבאה....
דפש מוד, מגיעים בעוד חודשיים, אם בא לכם לתרגל את השירים, הנה אחד האהובים עלי.
 
* המוצרים נרכשו על-ידי.


6 תגובות:

  1. מהממת! תודה רבה על האזכור ואחלה פוסט!! תתחדשי ותיהני מהמדבקות :) הכתיבה והעיצוב - התאהבתי, כבר אמרתי לך. נשיקות.

    השבמחק
  2. אני מופתעת מהביקורת הטובה על המדבקות לק! קשה למצוא מדבקות באיכות טובה, וניסיתי המון סוגים - חוץ מהמדבקות של סאלי הנסן לא מצאתי עוד מדבקות באיכות שכזו! המחיר של אינקוקו לא זול - אבל אולי זה כי האיכות באמת שווה את זה? תודה על הביקורת, אני בהחלט אזמין לי איזה סט הביתה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה לגבי המחיר הן לא זולות אבל כאמור הזמתני אותן במחיר מוזל.

      אני בהחלט יכולה לומר שאחד התסכולים שלי, זה שלא משנה איזה לק אמרח, עם איזה top coat מעל, אחרי יומיים' עם האינטנסיביות של עבודות בית, ילדים וכו' זה נראה רע.

      עם המדבקות עוברים כמה ימים טובים אולי שבוע עד שזה מתחיל להראות פחות טוב אבל עדיין אין צ'יפים כך שזה מבחינתי פתרון הולם במיוחד.

      את המדבקות של סאלי הנסן לא ניסיתי וממה שזכור לי הן גם לא זולות במיוחד (לפחות בסופרפארם). אבל עכשיו בטח אתפתה לקנות.....

      מחק
  3. משל רימל ממליצה לדגום את הסדרה של קייט מוס - מצויינת. למרבה הפלא שנים הייתי רגישה לריחות במוצרי טיפוח ואיפור וכאליו האף משתנה...בשנים האחרונות זה נחמד לי מאוד.

    לא דגמתי את ניקול אך OPI חברה מועדפת עלי...נסקרה בבלוג לא מעט, הבקבוק, המברשת, הגוונים המיוחדים והעמידות הנהדרת.

    אינקוקו - מושלם!

    חג שמח :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תמיד יוצאת מהפארם עם יד מלאה בסווטצ׳ים מהסדרה דל קייט מוס אבל בידיים ריקות. לא מצליחה להחליט אם כן או לא...

      אתן להם צ׳אנס בקרוב.

      חג שמח

      מחק