יום שישי, 1 בפברואר 2013

2 מבאסים ו - COMEBACK אחד

2 מבאסים ו - COMEBACK אחד

אני אוהבת את ימי חמישי, מריחים את הסופ"ש, דברים סוף סוף מתחילים להתנהל בעצלתיים...
ואני? אני לרוב מרגישה את יכולת ה"תקתוק" מתקרבת,
מה למשל? 
בישולים, אפיה, כביסות, קיפולים ובלופ - בישולים, אפיה, כביסות, קיפולים....  
עם קצת מזל גם יהיה זמן לעצום עין ואולי אפילו שתיים...



בכיתה של א' הסנדוויץ מכינים מד-גשם ביום שישי, ומי התנדבה לעזור?
חייבת להכין את הפעילות ולאפות עוגה.

אז,
מתוקתקת שכמוני,
חמישי בערב, "אורגניזציה" בבית, עוגה לכיתה של הסנדוויץ, 
כמה בישולים למחר בערב, עוף עם בטטות, מתכון מנצח אצלנו בבית.

תבניות חד פעמיות (קצת חסכון במים),

מתוקתקת שכמוני, מספיקה לבשל ולאפות עוגת שוקולד עם סוכריות צבעוניות "hundreds-and-thousands" בשפת האם של הדרום אפריקאי.

שתי תבניות נחות להן בכיף במקרר.
 
תענוגות, הולכת לישון אחרי שטיפה וניקוי עם הקלריסוניק, מרוחה בקרם פעיל של ד"ר כדיר (פוסט בעתיד הקרוב) ומתעלפת תוך שניה.
שישי בוקר, לחץ, לחץ, לחץ, מזל שמחר אפשר לישון לפחות עד שמונה....

מתוקתקת שכמוני,
מגיעה לכיתה, בסערה, מצויידת בסרגלים, סכין חיתוך, טושים ותבנית חד-פעמית עם עוגת שוקולד ל-23 ילדים.

מסמנת וי -הפעילות עברה בשלום, סוף סוף מתיישבים עם מד-גשם מוכן ומקושט, מחכים לחטיפים ועוגה.

מתוקתקת שכמוני, הכנתי את עוגת השוקולד המנצחת, תמיד נטרפת עד הפירור האחרון,
מתוקתקת שכמוני, הצלחתי להפעיל 23 גמדים והם לא הצליחו להפעיל אותי!
מתוקתקת שכמוני, מתחילה לקלף את נייר הכסף מעל לתבנית...

חושך, חושך, חושך! שחור בעיניים
מה אתם צוחקים?
מה מצחיק? כן נו, אז הבאתי את העוף לכיתה במקום את העוגה! אז מה? מה קרה?
מציצה שוב לבדוק אולי מרוב ילדים אני הוזה...

אבל, לאאאאאאא זה עדיין העוף, מציץ אלי.... 

מתוקתקת שכמוני, יופי שבדקת מה יש בתבנית לפני שיצאת בסערה מן הבית,
מתוקתקת שכמוני, רצית חיים קלים? חסכון במים עאלק? תבניות חד פעמיות?  חחחח הצחקת אותי.

מי אמר מתוקתקת ולא קיבל?
מי אמר באסהההההה?

הילדים קיבלו את העוגה ביום ראשון ועשו מבצע חיסול.

אז לכבוד הבאסה הגדולה, החלטתי להקדיש את הפוסט לשני מוצרים שהתבאסתי מהם, אכזבות שבניתי עליהן ובסופו של דבר זזו הצידה ולא ישובו לעולם... ובנוסף לכבוד העוגה שחוסלה ביום ראשון, ונחלה הצלחה מסחררת - פירגון למוצר שנח לו אצלי בארון ועשה comeback לאחרונה ואני מאוהבת!

מתחילים...


Rachel K CC Cream - Natural

Rachel K CC Cream - Natural

 






















ראשון ברשימה הוא ה - Rachel K CC Cream - Natural, נתקלתי בו אצל lisalisad1, שהוזכרה כאן בפוסט הקודם, ליסה מטורפת על ה - CC הזה ומשבחת אותו בכל וידיאו, הקרם מבחינתה, הוא הכלי המשמעותי ביותר בהכנת הפנים למייקאפ ומה שיבוא אחריו, סוג של פריימר אם תרצו, מעל היא מפדרת  את ה-
Mineral Powder של לורה מרסייר (שגם מתארח בפוסט...), שפריץ של fix plus ואכן העור שלה נראה מהמם, ללא רבב!
חייבת את הרייצל קיי? ברור!
איזה מזל שיש נציגות בהונג קונג שנשלחת לקנות את הקרם, בגוון "נטורל" שהבנתי שיתאים לי.

תודה לליסה ששניה אחרי שהקרם בדרכו לעשות עליה, היא מודיעה שהוא באמת מעולה אבל לעור מעורב - שמן!

יופי, הקרם באויר ואני אפילו לא בדקתי! עוד לפני שהגיע הבנתי שלא יתאים ובכל זאת ניסיתי כמה פעמים בכל מיני צורות, חייבת להודות שבפעם הראשונה, העור היה נראה בהיר וקורן, הנקבוביות נראו מצוין, (כמובן שמעל מרחתי מייקאפ), אבל אחרי שעה, העור היה נראה "מבוגר ועייף".
בפעם אחרת ניסיתי אותו מיד אחרי מריחת קרם לחות, כי הרגשתי שהוא מייבש לי את העור, גם הפעם לא! 
מרחתי עם האצבעות, ניסיתי עם מברשת, ניסיתי עם כמה קרמים שונים וכלום כלום כלום, עם המינרל פאודר, עם fix plus בלי fix plus, הרמתי ידיים.
לפחות ניסיתי.
מסקנה -  נראה לי שלעור מעורב- שמן זה יכול להיות אחלה, מבהיר, מאחד גוון מעולה, ועושה עבודה עם הנקבוביות, לעור רגיל-יבש - לא ממש מתאים.

מה אומר היצרן:
קרם CC הוא BB קרם משופר, מאחד גוון, מבהיר, מאיר, oil control, מספק לחות והגנה של SPF 35, משפר את מרקם העור ומקנה זוהר .התוצאה הסופית היא עור חלק, שאינו שמנוני (מט) וזוהר.

אפשרי כמובן להשיג בהונג קונג וגם אצל ליסה בבלוג (אני לא בטוה שהיא שולחת לארץ)

Laura Mercier - Mineral Powder SPF 15

Laura Mercier - Mineral Powder SPF 15

 


















גם כאן האשמה היא ליסה!

מזמן עוד לפי שהגיע תורו של הרייצ'ל קיי היה טירוף סביב המינרל פאודר של לאורה מרסייר, אין ספק שחלק נכבד מהמוצרים שלה מעולה ביניהם ה -Tinted Moisturizer , לצערי הנסיון היחידי שיש לי הוא של המינרל פאודר, צללית קרם / בסיס ועפרון שפתיים מעולה שלה.

למרות שאינני חובבת פודרה באופן כללי, אף פעם לא מרגישה צורך לפדר, רק לעיתים רחוקות בקיץ, האבקה הזו קרצה לי מאוד והזמנתי אותה בגוון real sand מסטרוברי.

גם אותה ניסיתי בכל הצורות האפשריות  והמסקנה היא - לא!

לא כמייקאפ לא כפודרה, עם fix plus בלי fix plus (שאמור לשוות מראה חיוני, חלק ולא פודרתי...) העור שלי נראה מטוייח, מפודר יתר על המידה וכדאי מאוד להגיע עם שפאכטל לקילוף מיידי.

אני שרגילה לפייס אנד בודי ללא שום תוספים...מה חשבתי לעצמי.
ניסיתי עם כל סוגי המברשות המומלצות לעניין, לי הוא לא עובד נקודה. עדיין נמצא במגירה וכנראה שהפודרה היחידה שתמשיך לפגוש את הפנים שלי בזמן הקרוב היא כרגיל, הפרפ אנד פריים של מאק.

מה אומרת לאורה:
אבקה גרוסה דק, מרכיבים טבעיים עם 15 חומצות אמינו הפועלים לקידום עור זוהר לחלוטין, מפחיתה נראות של קמטוטים וקווים דקים.... (לא אצלי לפחות).
פודרה עדינה ביותר ושקופה לחלוטין. אידיאלית למריחת נוסחאות מינרליות אחרות וקרם בסיס נוזלי. מאריכה את משך הישארות האיפור ומגינה על העור. שולטת בייצור השומן. מפחיתה נראות של נקבוביות ויוצרת מראה רענן. מהווה את השלב הסופי ליצירת מרקם עורי חלק.

מחיר 168 ש"ח בסטרוברי (כולל משלוח).

Mac - naked pigment

Mac - naked pigment (מידה קטנה)




















מכירות את זה שפתאום משום מקום, בלי התראה מוקדמת, חוזר לו כוכב איפור ישן לשגרה שלכן?

פתאום בין כל הכוכבים האחרים, ששוכבים להם בשקט בשקט בצד ומחכים שתתייחסו אליהם מחדש, הוא מגיח.
 
כך חזר לחיי ה- naked של מאק (מישהי אמרה נייקד בשנה האחרונה וחשבה מאק? הצחקתן אותי! אורבן דיקיי מישהי?).
צלליות במשך היום לא פוגשות את העפעפים שלי (לרוב), אבל לאחרונה, עם מזג האויר הצונן התחשק לי משהו, קצת חמים, קצת זוהר והכי קרוב לטבעי, מבחינתי זוהי הצללית המושלמת לעניין, יש בה משהו עדין עם נצנוץ קל והיא בכל זאת מוסיפה הרבה, אני אוהבת להשתמש בה עם מברשת ה-217 של מאק או התואמת של סיגמא למראה קליל באמת, "ויש" קטן ודי.
 
אוהבת comeback כזה מדי פעם.

למי שלא מכירה, מדובר בצללית אבקה עם פיגמנט חזק ומרוכז, למשתמשות שכמוני הכמות הנמכרת במאק, עצומה ולכן פיגמנטים אני מזמינה מ - makeupgeek.com שם אפשר להשיג פיגמנט במידה קטנה ב-4 ומשהו דולרים.

אז עד הפעם הבאה תהנו קצת עם פרדי...


 

7 תגובות:

  1. פוסט מקסים - הצחקת אותי נורא! סיפור מעולה :)
    וגם:
    מתכון לעוגה המנצחת - דחוף!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה אמנם היה משעשע אבל הייתי מעדיפה להעלם באותו הרגע.

      עוגת שוקולית עם טריק שילדים אוהבים שולחת לך.

      מחק
  2. כרגיל הצחקת אותי בטירוף, את נשמעת כמו סופר אמא, עם עוף או עם עוגה, זה לא משנה.
    ת'אמת שפתחת לי את התאבון עם הCC דווקא ולא עם העוגה, נשמע כמו מוצר שהיה צריך להגיע אלי ;-)
    ובנוגע לקאמבקים- מי יודע, אולי הפודרה המושמצת תצליח לעשות קאמבק בעצמה בחודשי הקיץ..? היא וכל ה15 חומצות אמינו שלה שאני באמת לא רואה דרך שבה הן יכולות לתרום לקידום עור זוהר D=

    השבמחק
    תשובות
    1. תמר, ה CC מחפש בית אוהב...

      לגבי הפודרה מי יודע, בינתיים היא נחה לה במגירה!

      מחק
  3. סיפור מעולה ופוסט מעולה שבא אחריו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי שירי, תודה רבה, הסיפור מעולה שבועיים אחרי אבל באותו הרגע הייתי מעדיפה שתבלע אותי האדמה...

      מחק
  4. התגלגלתי מצחוק מהסיפור, היית צריכה לחלק את העוף לילדים בטח אין להם כזה בבית, רק מה עם האורז?????

    השבמחק