יום ראשון, 6 בינואר 2013

My favorite perfumes הבשמים שלי

My favorite perfumes

הבשמים שלי


 תודו שמדי פעם, כשאתן מרגישות הכי יפות שיש....

הכי בא לכן, לסובב את הראש ב - Slow motion

הזמן - ערב מאוחר (כל המטלות כבר היסטוריה)
האירוע - יציאה מגניבה (בדמיון עיר האורות... במציאות לא ממש...)
האיפור - שאתן הכי אוהבות והפעם מוצלח מתמיד!
הלוק - הכי מיליון דולר...

תודו שהכי בא לכן, לאן שלא תגיעו - כניסה דרמטית, השיער מתבדר לו ב - slow motion...

או, אז גיליתן, שאתן בירושלים ולא בניו יורק.....אבל מה זה חשוב.

ובכל זאת,

תודו שהקיק האחרון שמכניס אתכן לאוירה, זה הגימור הסופי - הבושם שלכן!
אתן הרי יודעות, שהשובל שהוא מותיר אחריו, מסובב לכל עובר אורח את הראש....
(ב-slow motion  ....)

כן, כן, כמו בפרסומות...

בינינו, אני, יכולה להיות מוכנה ליציאה, כולי מתוקתקת, לעבור את כל החדרים בבית, להכנס ולצאת, לטרוק דלת ולהכנס בשיא הדרמטיות, לסובב את הראש ב-slow motion, עם הריח הכי נשי בעולם.....
ו....? הדרום אפריקאי, בדיוק מכריח את כולם להקשיב להמנון של קבוצת הראגבי שלו!
תאמינו לי, שם  ה-slow motion באמת מסובב לו את הראש...

ולעניינו....

בשמים קבועים, יש לי שלושה - אחד לקיץ ושניים לחורף.


 קיץ. Cerruti 1881

Cerruti 1881
כל מי שמכיר את הבשמים שלי, יודע שאצלי, זה פק"ל קיץ.

נתקלתי בו לראשונה לפני 15 שנים, בדרום אפריקה, בחנות של בקבוקי מיניאטורה, ומאז, הוא עדיין מככב אצלי ותמיד גורף מחמאות.בקבוק ורדרד ועגלגל. כל התזה מבחינתי היא נוסטלגיה מתוקה.

תיאור:
ניחוח טהור של פרחי יערות. בעל קרירות אלגנטית. משפחה פרחונית-עצית. פרחי מימוזה, פריסיה ויולט, פריחת תפוז ויסמין, ריח נשי להפליא. קליל ועדין, קל למשך היום, אך חושני מספיק לערב.

לקנות רק במבצעים (בערך כל השנה בפארמים)
או און-ליין, המחיר המשתלם ביותר שמצאתי כרגע, הוא 100 מ"ל ב- 179 ש"ח ב- callperfume.co.il.

חורף.

1. Juliette has a gun - Lady Vengeance

 

Juliette has a gun - Lady Vengeance
כמה שנים אחורה, בכל מפגש עם ב' הייתי מסניפה אותה, נראה לי שהיא היתה היחידה שהתבשמה בבושם הזה. הריח היה ממכר וכל כך שונה מריחות אחרים שהכרתי. בושם נישה, מתוק, נשי ומשאיר אחריו שובל שאי אפשר לתאר.

אחד הבקבוקים היפים שראיתי, בסדרה ישנם כמה ריחות, כולם מאוד מיוחדים, מתוחכמים ושונים, מבית היוצר של רומנו ריצ'י, הנין של נינה ריצ'י.

תיאור:
בושם עם שובל עשיר ומתוחכם. אלגנטי מאוד אבל קוצני. מרכיבים עיקריים: לבנדר, שושנה בולגרית, פצ'ולי.

עד לפני כשנה, עוד היה אפשר להשיג במשביר לצרכן, כיום כבר לא ניתן להשיג בחנויות בארץ (רק אונליין) וחבל, כי עם מבצעים וכרטיס מועדון, המחיר היה יחסית אטרקטיבי וחוץ מזה אין אפשרות להריח.


המחיר הזול ביותר שמצאתי כרגע הוא בסטרוברי ל-100 מ"ל - 355 ש"ח / ל-50 מ"ל - 276 ש"ח.

 

חורף.

2.  Viktor & Rolf  - Flowerbomb

Viktor & Rolf  - Flowerbomb

אל הבושם הזה התוודעתי לפני כשנתיים או יותר, על-ידי" lollipop26", בלוגרית שלצערי סגרה את הבלוג וערוץ היוטיוב שלה. היא לא הפסיקה לדבר על  על ה-Flowerbomb, הייתי חיייבת לנסות. הוא לא נמכר בארץ (רק אונליין) כך שאין אפשרות להריח אותו. הזמנתי שני בקבוקי מינאטורה, להתנסות, מחו"ל והתאהבתי... לא ממבט ראשון - לוקח מעט זמן להתרגל. מתוק מאוד אבל יש בו משהו נקי, שונה, מיוחד ולטעמי מאוד מתוחכם.
יקר יחסית, בקבוק מקסים...והריח...

מחזיקה כרגע בשני בקבוקי מינאטורה ומתקמצנת על כל טיפה, הוא לגמרי האהוב עלי מבין שלושתם.

תיאור:
פיצוץ פרחוני, שפע של פרחים. בעל גוף מלא ועשיר. חלק וקטיפתי. תווים של תה, ברגמוט, סמבק יסמין, תפוז עץ, סחלב קטליה, פריסיה, ורד, וענבר, מאסק ופצ'ולי.

המחיר בסטרוברי ל-30 מ"ל 321 ש"ח.


מחכה שהדרום אפריקאי יבין את הרמז ויפתיע אותי בגודל מלא!



* הבשמים נרכשו מכספי שלי.

אז בינתיים קחו קצת דייב גאהן...

6 תגובות:

  1. פוסט כיפי - תזכירי לי להריח אותם בפעם הבאה שניפגש :) בא לי על הקייצי!

    השבמחק
  2. אני הולכת לסופרפארם לבדוק איזה בושם הוא זה שאני מאמצת לי שכל הבנות מסביבי יתעניינו בבושם שלי

    השבמחק
  3. התיאור בהתחלה, והסיום חסר הקליימקס של "זה רק ירושלים", זה מה שקורה כל פעם שאני יוצאת. פשוט תיארת את זה מדוייק D= אבל שיהיה... התרגלתי לעשות את זה בשביל עצמי, אפילו בן הזוג יוצא כאילו סגר כרגע באסטה בשוק... ואני בשלי- עדיין אשקיע שעה.
    מכל הבשמים דווקא הכי קרץ לי הקיצי, בהחלט אנסה. אני קשה עם בשמים ויש רק אחד שהתאהבתי בו (אחד עתיק ביותר- אימפריו)

    השבמחק
    תשובות
    1. הצחקת אותי עם כרגע סגר באסטה בשוק...
      העניין הוא שהם מתארגנים בחצי דקה ולנו תמיד לוקח שעות אבל זה הכיף שלנו....

      הבושם מוצלח, תמיד שואלים אותי באיזה מרכך או אבקת כביסה אני משתשמת כשאני מתשתמשת בו. לקח לי הרבה זמן להבין שזה הבושם.


      מחק