יום שני, 14 בינואר 2013

בקטנה פרק - 1

בקטנה. פרק -1

 




































מפגשים יומיים עם כל מיני Bits and Pieces, שמשדרים לי את השגרה.
בין סנדוויץ וקוקו בבוקר ובין בלט ושחיה בערב, אני פוגשת בכל מיני קטנות כאלה ובכל פעם מחדש, נזכרת ש, "אוי,  אני חייבת לכתוב על זה, מה את אומרת? כדאי? אין לי יותר מדי מה לומר ומצד שני חבל לפספס...."
(מדברת לעצמי בהתמדה...)

הפעם בלי סיפורים, כרגיל, 

פינה חדשה בבלוג -  "בקטנה" - תעלה מדי פעם, עם מעט אינפו בעניין כמה מוצרים מוצלחים, על הדרך ....
 

הנה ....

1. Tangle Teeser

לא' הבכורה יש תלתלי זהב הורסים, אממה? כל בוקר, בצפר, כל בוקר חייבים לאסוף את השיער.
לסרק תלתלים, זה לא הדבר הכי נוח בעולם ובנוסף שיראה מהודק בלי "שוונצים" זה בכלל סיפור.
את ה-Tangle Teeser פגשתי אצל lisalisad1 (כן אוהבת אותה! עם כל הקניות המטורפות שלה ועם כל ההערות הנבזיות שהיא מקבלת), היא סיפרה שלבת שלה, יש שיער מתולתל וזו המברשת שלה. ישנם כמה סוגים של Tangle Teeser, האמת שאני לא ממש בטוחה לגבי ההבדלים, באתר שלהם, אפשר למצוא גם קטגוריה לילדים, מהניסיון שלי, עם שיער מתולתל זה מצוין, עם חלק פחות (לא נעים בקרקפת),למרות שבאתר שלהם זה מומלץ לכל סוגי השיער. 
לנו יש את ה-original. לגמרי Thumbs up!
10 פאונד בלוק-פנטסטיק.



Tangle Teezer


















2. שפתיים יבשות - Korres lip butter

אחת מה-lip butters המדוברות ברשת, קניתי אותה בקיץ, ביוון, בבית מרקחת קטן (איזה כיף, להכנס לבית מרקחת ולהתקל בסטנד של korres), לצערי לא היה זמן להתעמק, נרכשו שני מוצרים וזהו. מוצאת את עצמי, מורחת אותה המון בחורף. מרגישה שהיא ממש שומרת לי על השפתיים, מכל היובש הזה. בתיק אצלי בשלוף.
Korres קוסמטיקה ואיפור עם רכיבים טבעיים - צמחים, שמנים, תמציות למינהן.
הליפ באטרס, מכילים חמאת שיאה עשירה, שמנים טבעיים ותמציות מרגיעות שנועדו לרכך ולהעשיר את השפתיים. גימור מבריק עם גוון (אני רכשתי את "יסמין" ומצטערת שלא רכשתי את כולם). ללא - פרבנים, סולפטים, ניחוחות סינטטיים ועוד "חברים". Thumbs up!
6 פאונד בלוק-פנטסטיק.


Korres - Lip Butter - Jasmine














3. שפתיים יבשות - סבוקלם שפתון טיפולי חמאת שיאה

שפתון טיפולי חמאתי, מקל על שפתיים יבשות וסדוקות. מכיל: חמאת שיאה, ויטמין E ונגזרת ויטמין C, המגנים על העור, מפני רדיקליים חופשיים ונזקי מזג האוויר, סקוואלן (מופק משמן זית טהור) המרכך ומחליק עור יבש וסדוק ומשפר את מאזן הלחות. היפואלרגני, נבדק דרמטולוגית לעור רגיש (מתוך האתר של סבוקלם).
גם כאן, מוצאת את עצמי, מורחת המון - בעיית חורף מוכרת - שפתיים יבשות. נמצא אצלי ליד המיטה, כל לילה מורחת וחייבת לומר שהשפתיים לא מתעוררות יבשות בבוקר.
Thumbs up!
 להשיג בפארמים. או אוןליין 22.95 ש"ח במדי לינק.

* לעיתים קרובות, אני מורחת שמן קוקוס על השפתיים, אל דאגה הוא יגיע בתפקיד אורח בהמשך הפוסט.


סבוקלם - חמאת שפתיים












4. Holyland  - probiotic balancing cream

מכירות את זה שרכשתן כמה קרמים / סרום / קלנסר חדשים וחייבות לנסות?
מכירות את זה שאין סבלנות לבודד וחייבות לנסות את כולם עכשיו? ומה שיהיה, יהיה ?!
נו? ומה קורה? ניסיתן את כולם במכה אחת, אחרי יומיים, מתעוררות ו.....
ברור! כמה "חברים" חדשים על עור הפנים לא אחרו להופיע...
ממש חכמולוגית
עכשיו לכו תדעו איזה קרם / סרום / קלנסר זה היה...
 

ברור, זה מה שקרה לי לפני כמה שבועות, מה חשבתי לעצמי?  אז כמובן שהפסקתי את כל הקרמים החדשים, ניקיתי באדיקות את הפנים, עם הקלריסוניק + סבון אדרמה + קרם אדרמה ובלילות מרחתי את ה-balancing cream של הולילנד, התוצאה היתה מרשימה, העור החלים מהטראומה במהירות וחזר למצבו הטבעי. ההרגשה היתה ממש של ריפוי העור.
 

שייך לסדרת ה"פרוביוטיק" ובהולילנד אומרים עליו: "קרם מזין, המבוסס על חיידקים פרוביוטיים וחלבוני חלב, המאזן את העור ומעניק לו מראה בריא וזוהר. מסייע לחידוש העור ולהשגת אחידות במרקם העור ומספק לעור את ההזנה והלחות הנחוצות לו, במיוחד במצבים של זיהומים סביבתיים". מרכיבים: חלבוני חלב, חומצות אמינו, Q10, אלו-ורה, טיליה, הממליס. מתאים לכל סוגי העור.
בהחלט הולך להכלל ברשימת הקרמים הקבועים שלי. Thumbs up!
לרכישה אצל קוסמטיקאיות מורשות מחיר בסביבות 150 ש"ח, ל-50 מ"ל.



Holy Land - Balancing Cream













5. פילינג מעולה מהמזווה שלכן

אחת היוטיובריות האהובות עלי (אם לא ה...) היא CMT-Crazy Miss Tammy. תמי, בשנות החמישים המוקדמות, נראית מדהים, בעלת ידע מקצועי רחב בנושא קוסמטיקה ובמיוחד בנושא האנטי אייג'ניג, בזכות הידע העצום והחינניות שלה, מוצאות בה עניין בחורות בטווחי גילאים שונים, היא מצחיקה, אינטילגנטית ונאה במיוחד.

בין כל הסקירות והטיפולים שהיא מדגימה, יש לה מדי פעם וידאו עם חומרים זמינים מהמזווה.
לאחרונה, בזמן שהדגימה הכנת סרום ויטמין סי ביתי, הדגימה בנוסף, פילינג שהיא עושה לעיתים קרובות, פילינג גרגירים המורכב מכמות שווה של שמן קוקוס ו...סודה לשתיה (בארה"ב זה נקרא סודה לאפיה).

שמן קוקוס כמו שאתן יודעות, אני מחבבת מאוד, במיוחד מאז שפיליס גלזר סיפרה, שהיא מורחת אותו על הפנים ותסכימו, שיש לה עור מדהים. את כל התכונות הטובות של השמן, לא אציין כאן, אני בטוחה שתמצאו בגוגל.
אני עושה את הפילינג הזה, באופן קבוע בשבועות האחרונים וחייבת לומר שהוא מדהים. יש גם את אפקט ה-Exfoliation ובנוסף בזכות השמן, העור מרגיש לאחר מכן רך ומלוחך משמעותית! ולא פחות חשוב - זמין וזול.
אני קונה שמן קוקוס אורגני.

* לי הסודה לשתיה קצת "קשה" על העור ולכן אני מערבבת - 1/2 כפית סודה + כפית שמן קוקוס. 


** שמן קוקוס - בחורף לרוב נשמר במרקם של משחה, גם מחוץ למקרר ובקיץ הופך נוזלי (באקלים שלנו).

המרקם כאן חשוב, חייב להיות במרקם המשחתי שלו. לערבב את שני המרכיבים עד קבלת משחה רכה ולעסות את הפנים. Thumbs up!





 









* המוצרים נקנו מכספי שלי.
* אינני בעלת ידע מקצועי וממליצה מנסיון אישי.


אז עד הפעם הבאה... מה עם קצת Free love.....

3 תגובות:

  1. נראה שהבוקר שלך עם שלושת הילדים , לא פשוט,
    איך את מוצאת זמן לכל הבדיקות שאת עושה ועוד
    לכתוב? אני אוהבת את הוורוד פוקסיה של המברשת
    שמשתלט על כל הדף. משהו מעורר בדף הזה.
    מחכה לחידושים וההמצאות בהמשך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! המברשת אכן מוצלחת הצבע הוא רק בונוס.... ;)

      מחק