יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

Good or Bad hair day...

 Good or Bad hair day...


מי לא זוכר את הסצינה מאלי מקביל, איך נל (פורשיה דה-רוסי), מפזרת את שיערה מול המראה בשירותי היוניסקס, בזמן שאלי (קליסטה פלוקהארט), עומדת מאחוריה עם שתיים וחצי שערות על הראש ובוהה בפלא עולם נוסף.
נל משחררת את הרעמה השופעת בננושלנטיות ומניחה לה לנחות על גבה. לאחר נחיתה רכה ואיטית כמו שרק שיער בעובי ובכמות שכזאת יכול לעשות...מגיע השפכטל לגרד את אלי מהרצפה....
מי שלא זוכר - שתי אפשרויות - או שהדימנציה בפתח או שנולד בשנות השמונים שלא לומר תשעים ולא זכה לצפות בפלא הזה!


אז בואו ונודה שלרוב שיער שופע שכזה, הוא שיער שופע תוספות ומכיוון שתוספות שיער עדיין לא חוברו לשיערי ואני יותר בצד של אלי ולא של נל .... אני בחיפוש מתמיד אחרי שמפו ומסיכת שיער שיעשו את העבודה ויתנו לי קצת נחת.
בשנתיים האחרונות אני משתמשת במוצרים של קרסטס משתי סדרות שמאוד אהובות עלי (פוסטים בהמשך), אך לאחר שגיליתי שמפו ומסיכה תוצרת הארץ, תודות לדוגמיות שנשלחו אלי עם קרם פנים שהזמנתי, הקרם אגב לא ימשיך איתי הלאה אבל השניים האחרונים כן.

שמפו בוץ טיפולי - לחיזוק שורשי השיער - שמן המור
Black Mud Hair Shampoo - for stronger hair roots
אחרי כמה חודשים טובים של חפיפת השיער בשמפו, לא יכולה לומר שקיבלתי את השיער של פורשיה די רוסי, אבל בהחלט יש תחושה טובה של שיער יותר "יציב" ואולי אפילו טיפה מלא יותר, נעים ומסתדר לי ביתר קלות. לפי דברי היצרן השמפו הוא שמפו טיפולי, ומלא בגודיס מים המלח. הוא נטול sls ופארבנים ומתאים לכל סוגי השיער.
לפני השימוש כדאי לנער טוב את הבקבוק, אם לא תנערו, תמצאו בחלק התחתון שכבה של בוץ ששקעה לה. לאחר חפיפת השיער אני נוהגת לסרק עם מסרק רחב שיניים (לפני מריחת המסיכה) והסירוק ממש חלק וללא בעיות קשרים מיוחדות.
הריח, נו הריח זה לא הצד החזק של השמפו הזה, יש לו ריח כמו ספא של ים המלח שאני אישית לא ממש אוהבת אבל בכל זאת התוצאות טובות והריח ממילא נעלם במיוחד אם נמרחים קרמים, שמנים, סרומים וכו' לאחר החפיפה. שורה תחתונה ממשיכה להשתמש.

שמפו בוץ טיפולי - לחיזוק שורשי השיער - שמן המור


מה אומר היצרן:
שמפו טיפולי עשיר במינרלים מים-המלח, בתוספת הבוץ הטבעי הידוע בסגולותיו הרבות, מועשר בויטמין B5 ורוזמרין, מיועד במיוחד לחיזוק שורשי השיער, ניקיון הקרקפת ושיקום שיער פגום, שומר על השיער מפני נזקי האקלים, מעניק לשיער לחות, ברק, גמישות ומשפר ומטפח את מראהו.

הוראות השימוש: לפזר על שיער רטוב ולעסות היטב, לאחר מכן לשטוף היטב במים זורמים. לחזור על הפעולה לפי הצורך. לשימוש יומיומי. יש לנער היטב לפני השימוש.

הוזמן און ליין מ- www.deadseadeal.co.il חייבת לציין לטובה את השירות שלהם, הזמנתי שתי מסכות והגיעה בטעות רק אחת ולאחר התכתבות אחת במייל, תוך יומיים היתה אצלי המסיכה הנוספת.
מכיל 400 מ"ל. ללא sls ופארבנים. לא נוסה על בע"ח, ברשיון משרד הבריאות.
מחיר באתר: 49.99 ש"ח


מסיכת שיער בוץ - שמן המור
Mineral Mud Hair Mask
כשהשתמשתי במסיכה בפעם הראשונה, זו היתה דוגמית שהצליחה להרשים אותי מאוד. למרות שנהגתי ונוהגת להשתמש במסיכות יקרות וטובות (משלבת), מסיכת הבוץ לא נפלה מהם.
לאחר ההתנסות המוצלחת הזמנתי גודל מלא, חייבת לציין שגם כאן הריח הוא אותו ריח.
לדברי היצרן המסכה גם היא עשירה ב"גודיס" מים המלח בשילוב חמאת שיאה ושמנים טבעיים וויטמינים, לא יודעת מה מכל זה עושה את הההבדל אבל לי זה עושה. אני אוהבת לחפוף, להסתרק ואז למרוח את המסיכה, טיפת עיסוי של הקרקפת (כן אני יודעת לא בלי להגיע לשורשים ולקרקפת, אבל אצלי זה בלתי אפשרי) ולמרות שבהוראות השימוש כתוב להמתין 5 דקות ולשטוף אני ממתינה חצי שעה - שעה עם שיער אסוף ואז שוטפת.
לאחר מכן השיער מרגיש מאוד רך ונעים ומוכן להתעללות הבאה עם קרם ומייבש שיער.... (עליהם בפוסט נפרד).

מסיכת שיער בוץ - שמן המור


מה אומר היצרן:
מסכת בוץ לשיער מעניקה לחות ברק וגמישות לשיער ומחזקת את שורשה. המסכה עשירה במינרלים טבעיים  ובוץ ים המלח, בשילוב עם שמנים טבעיים, חמאת שיאה, מגן על השיער מפני השפעות מזיקות של הסביבה, מעניק ברק לשיער, משאיר שיער רך וגמיש. שימוש מומלץ: לאחר חפיפת השיער, למרוח בכל רחבי השיער ולאחר 5 דקות לשטוף עם מים.

גם כאן הזמנתי מ- www.deadseadeal.co.il
מכיל 250 מ"ל. ללא sls ופארבנים. לא נוסה על בע"ח, ברשיון משרד הבריאות.
מחיר באתר: 29.99 ש"ח

זוהי בהחלט חלופה הוגנת, לעומת מוצרי קרסטס שאני כל-כך אוהבת, משלבת בין כולם ולא אוכלת את הלב על כל טיפת מסיכה או שמפו יקרים מדי.


* המוצרים נקנו בכספי שלי.
בינתיים קחו קצת וונדה שפרד עם השיר של אלי מקביל

2 comments:

  1. תסלחי לי גברת... למה אין מקום להרשם לבלוג שלך?!
    את כותבת מדליק לאללה, איך הבלוג שלך נעלם מעיני עד עכשיו??

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו תודה רבה את משמחת אותי מאוד. הבלוג לא נעלם מעיניך מהסיבה הפשוטה שזו הפעם הראשונה שאני חושפת אותו בפני כולם ולא רק בפני הקרובים אלי... עד כמה שידוע לי למעלה משמאל מתחת לתמונה שלי יש אפשרות להרשם לבלוג אשמח אם תעדכי אותי במידה ולא מצליח.

      מחק