יום שני, 31 בדצמבר 2012

My 7 Wonders שבעת המופלאים שלי

My 7 Wonders

שבעת המופלאים שלי


בלי סיפור מקדים. בלי לבזבז את זמנכם, הנה הם - שבעת המופלאים שלי לשנת 2012, אם חשבתם איפור - צדקתם! אכן, שבעת המנצחים שלי. הקו המנחה הוא כמובן הקלישאה - Less is More, בלי שפכטלים, עם הרבה זוהר, בלי נצנצים עם הרבה חיוניות, הנה הם - קבלו אותם....

בראש המצעד - Mac - Face & Body, מה יש לומר, כל מייקאפ שניסיתי, מעולם לא השתווה לו, כיסוי נמוך וזוהר בדיוק כמו שאני אוהבת, הריח השנוי במחלוקת אהוב עלי, ומבחינתי, הוא הכי הכי טבעי שיש. לעיתים מפדרת את ה"טי" בפרפ & פריים של מאק. עם כל התנסות חדשה, תמיד מוצאת את עצמי חוזרת אליו.

עוד קצת זוהר, חייבים לא? כאן נכנס Smashbox - Artificial Light בגוון diffuse, ההילייטר החביב עלי (קצת אחריו נמצא High-Beam של בנפיט), בגוון הכי בהיר, אוהבת את הזוהר שהוא נותן, לא מודגש מדי בטח לא מנצנץ, העור נראה חיוני יותר. מרקם נוזלי, מגיע עם משאבה שהיא גם החסרון היחידי שלו, מוציאה יותר מדי חומר. עצמות לחיים, גשר האף ועצם הגבה. ביג לייק! כבר לפחות שנתיים שאני נאמנה לו. קיימים עוד שני גוונים בסדרה.

הסומק הכי קורלי שיש... מה אם לא Benefit - Coralista, מה לא נאמר עליו, מהאריזה המדליקה שלו ועד הגימור היפיפה שלו, רך, רומנטי, טבעי, וכמו חבריו מלמעלה גם נותן זוהר, החסרון היחידי שלו, הוא המברשת שאיתה מגיע (שכמובן מצאה את דרכה לפח, ביום שהכרנו), מאמינה שמתאים לכל גוון עור, תמיד חוזרת אליו, הריח שלו - בונוס נוסף.

טוש הארה - אחרי נסיון ממש לא מוצלח עם האגדה לבית YSL - הטוש אקלה, נחת אצלי ה - L'oreal lumi concealer, הפתעה טובה, המרקם שלו מוצא חן בעיני, קליל, מטשטש בקלות ומאיר כמו שצריך, אני ממש לא חסידת קונסלרים והוא עובד לי מצוין, באופן מסתורי הגוון שהכי מתאים לי, הוא הכהה מבין השלושה - מספר 3.

Pupa multiplay eye pencil -בגוון # 8 - גם כאן, מה כבר לא נאמר על עפרונות העיניים של פופה, במיוחד מספר 8, בגוון טאופי-אפור, אני משתמשת בו בעיקר לקו הריסים העליון, מורחת בין הריסים, כדי לתת בסיס צפוף למסקרה שמגיעה מיד אחריו. חוץ מזה מוצלח כבסיס לצלליות (אצלי זה לרוב בערבים, כשהדרום אפריקאי ואני סוף סוף יוצאים לקרוע את העיר...).

Maybelline Great Lash - כמו עם הפייס אנד בודי, כל מסקרה שניסיתי, תמיד החזירה אותי לגרייט לאש, לצערי לא ניחנתי בריסים צפופים וארוכים ואחרי נסיונות כושלים, עם מספר לא מבוטל של מסקרות, זו המסקרה שלי, מפרידה ומעבה והכי חשוב נטולת גושים! המברשת קטנה ונוחה, נראה לי שאנחנו BFF! היא כל-כך מתאימה לי שהפסקתי לחפש אחרת (כן, כן מי שלא מאמין - זלב"ש - כמו שאומר א' הסדנוויץ - מי שיודע מה המשמעות, מוזמן להשאיר את הפירוש למטה...).

Last but not least - הליפסטיק האולטימיבי שלי - Mac - Plumful, גוון שזיפי-ורוד רך, בגימור luster,  לחותי בדיוק בכמות המספקת, תמיד חוזרת אליו הוא אצלי לגמרי בשלוף ...

מה שפחות זה מה שיותר, מבחינתי זה השילוב המנצח, נכון להיום! יש סיכוי שישתנה מחר...






שתהיה לכולנו שנה טובה

קחו קצת אייטיז חורפי לנשמה

9 תגובות:

  1. אני כל פעם מופתעת מחדש כשאני קוראת ביקורות טובות על המסקרה הזאת של מייבילין - היא ללא ספק אחת ה-מזעזעות שיצא לי לנסות.
    ומסכימה לגבי העטי הארה - משדרג ברגע :)
    ועשית לי חשק לנסות את הפייס&בודי!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה חיוך העלית עם התגובה שלך שהיא אחת המזעזעות..... מצחיק

      אם היית יודעת כמה סוגים של מסקרה ניסיתי וחזרתי אליה - כמו כל דבר זה הכי אישי בסופו של דבר.

      פייס & בודי - Big winner

      מחק
    2. סתם בשביל הסקרנות - מה המסקרה הכי טובה אחריה לדעתך?

      מחק
  2. High Impact של קליניק רק שאני אלרגית אליה לצערי הרב.....

    השבמחק
  3. גברת הילית, כיף לקרוא כל פוסט, שמחה שצירפת הרשמה לגוגל רידר, החיים שלי טיפטיפונת יותר קלים עכשיו =)
    לפי המופלאים שלך הטעם שלנו באיפור לא יכל להיות שונה יותר, אבל עדיין- הכל איכותי, הכל נשמע נפלא, ואני לא אחזור על עצמי בקשר לאיכות הכתיבה שלך כי זה בטח כבר נמאס.
    אני מפרסמת קצת את הבלוג שלך, אם יש לך בעיות תפני לממונים שלי D= זו שערוריה שאת לא מגיעה למספיק קוראות!

    השבמחק
    תשובות
    1. חמודה אחת!!!!

      טעם שונה אני מניחה שיש פה גם עניין של גיל...

      מקסים מצידך הקוראות יגיעו בזמנן החופשי... אבל בכיף ומחמיא לגמרי!

      מחק
  4. בלוג מקסים!
    שיהיה לך בהצלחה☺

    השבמחק