יום חמישי, 27 בדצמבר 2012

הפילינג שלי

הפילינג שלי


כמו שכבר כתבתי בפוסט אחר, החיים האינטנסיביים של שעון מצלצל בשש וחצי, השכמה כללית לכולם, מה בסנדוויץ, בגדים, לא שכחתם כלום? הופ, החוצה לבית ספר, הקטנה עדיין בבית, עבודה, סידורים, חזרה לבית ספר לאסוף, חוג לא', חוג לא' הסדנוויץ, אני רעבה, אני רוצה קוביות של מבוכים ודרקונים ורק לתזכורת שגם היא כאן - צרחה מאחורה, חייבת בקבקוק... סוף סוף הגענו הביתה, שעורי בית עכשיו ומיד, לא בא לי, אני חייב קצת הפסקה, לא שחקתי היום בווי, מצטערת חייבת לדבר עם חברות בסקייפ ורק לתזכורת שגם היא פה צרחה, חייבת שוב בקבוק, מה יש לארוחת ערב? אני רעב, אני רעבה ורק לתזכרות שגם היא פה, במקום צרחה, הפעם יותר כיף לשפוך תכולה שלמה של קופסת קוטג' על הרצפה…..

שרדתם עד כאן? יופי כי אני בקושי! אז מה אני בסה"כ מבקשת? קצת שקט בסוף היום? קצת זמן איכות עם הפילינג שלי? מניחה את הקופסא שלו, במיקום אסטרטגי כדי שיזכיר לי שהנה עוד מעט קט, מסדר לילה וכולם במיטות ואת ואני….

השקט המיוחל הגיע, והנה אני מושיטה את היד לקופסא, אבל… לא!!! הקופסא לא פה!!! אני בטוחה שהיתה פה הנחתי אותה פה זוכרים?

הם, כבר מכירים את המבט של מי לקח לי.....
א' הבכורה עם מבט מבועת, מבטיחה שאין לה שום חלק בזה, א' הסנדביץ, מתחנן על נפשו ומבטיח שהפעם זה לא הוא!
אוווו ואז נוחת המבט על א' זו שמזכירה שגם היא פה ליתר בטחון, לעומתם, היא מחייכת, הסוד שמור איתה ולכו תוציאו ממנה איפה החביאה את הפילינג האהוב שלי, שהרי, דו-שיח איתה מסתכם באבא, אמא, סבתא וקיקה (קקי תודה ששאלתם) ולא האחות מטיפת חלב, אם את קוראת, את מוזמנת להפסיק! הילדה, מפותחת לגילה גם אם לא מדברת משפטים שלמים, עובדה, איזה ילד יודע להחביא את הפילינג של אמא שלו?

אז אחרי חיפוש מקיף, עם שולה מוקשים, נמצאה האבידה בתוך הארגז של הבימבה, ברור….

Alpha-Beta & Retinol peeling pads

Alpha Beta & Retinol peeling pads

רטיות פיליניג - מעבדות הולילנד


לפי השם, אפשר מיד להבין שמדובר בחומרים פעילים, הכיף שבפילינג הזה, הוא הקלות שבו, אחרי ניקוי פנים כהלכה, מעבירים את הרטיה/מגבון על הפנים.
בשימוש ראשוני, מרגישים לרוב עקצוץ קל, לפעמים גם מן חמימות בפנים.
אין צורך לשטוף, להיפך, הוא ממשיך לפעול. כמובן שעם החומרים הפעילים שבו, הוא לשימוש בשעות הערב / לילה, אני מחכה כשעה ולאחר מכן, מורחת קרם לילה עם אותן חומצות פעילות.
אפשרי גם לא למרוח כלום מעל וללכת לישון. אני תמיד מרגישה זוהר וסוג של הבהרה אחרי השימוש בו. הקוסמטיקאית שלי אומרת, שאם בא לי להראות זוהרת לפני יציאה בערב, כדאי להשתמש בו שעתיים לפני, למרוח קרם משלים ומעל להתאפר, חייבת לומר שהיא צודקת.
ממולץ לשימוש עד פעמיים בשבוע. במשך היום, חשוב למרוח קרם הגנה עם מקדם הגנה גבוה!




מה אומר היצרן:
מגבוני פילינג פעילים במיוחד, המבוססים על חומצה גליקולית, חומצה סליצלית ורטינול, הפועלים בסינרגיה לחידוש העור והצערתו. שימוש קבוע במגבונים, יוצר תהליך פילינג מבוקר לחידוש העור, הסרת תאי עור מתים, איזון וכיווץ נקבוביות, צמצום מראה קמטים.
מומלץ לשימוש 2-4 פעמים בשבוע, לפי המלצת הקוסמטיקאית.

מכיל 24 מגבונים.

ברשיון משרד הבריאות.

*** החומרים בפיליניג הינם חומרים פעילים, מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאית מורשית מטעם החברה, כדי לוודא שהפילניג אכן מתאים לסוג העור.

** לרכישה - אצל קוסמטיקאיות מורשות מטעם החברה.

* הפילניג נרכש על-ידי מכספי.

ההופעה של דפש-מוד מתקרבת...אז קחו קצת Enjoy the silence

7 תגובות:

  1. הרטיות של הולילנד אכן מומלצות

    השבמחק
  2. את כותבת פשוט נפלא! מצחיק, זורם, אישי. יש אפשרות לצרף לבלוג גאדג'ט של קוראים בבלוג שמאפשר הרשמה דרך גוגל רידר, שזה הרבה יותר נוח מבמייל. אני דורשת לצרף גאדג'ט כזה! ;-)
    לדעתי אם תורידי את בדיקת האימות נגד רובוטים בתגובות תגלי שיש עוד המון בנות שיש להן מה להגיד =)

    השבמחק
    תשובות
    1. הי תמר, תודה רבה! עניין התגובות סודר, כמובן שלא הייתי מודעת לעניין, אז תודה גם. הגוגל רידר יסודר עוד הערב. כיף גדול לקבל תגובות כמו שלך, מקווה שתמשיכי לקרוא ולהנות.

      מחק

  3. רעיון טוב לצרף את הגאדג'ט שתמר ציינה. אני בטוחה שיהיו הרבה
    תגובות למה שאת כותבת שזו אינפורמציה מאד חשובה. ברור שיש לך
    ידע בתחום וכיף לקרוא ולחייך.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! הידע שלי בתחום הוא אישי בלבד ולא מקצועי וכמרגישה שמשהו באמת עובד אוהבת לשתף. הגאדג'ט צורף.

      מחק
  4. הרטיות נשמעות מעולות !! אפשר לשאול מה מחירן ? תודה על הסקירה

    השבמחק
    תשובות
    1. הן באמת מעולות! עולות בין 120-150 ש"ח.

      וחשוב למרוח במשך היום קרם הגנה עם מקדם הגנה גבוה!

      מחק