יום שלישי, 6 בנובמבר 2012

LA ROCHE-POSAY LIPIKAR LAIT

LA ROCHE-POSAY LIPIKAR LAIT

לה רוש-פוזה ליפיקאר חלב - חלב גוף מזין לעור יבש


נמצא ה"treat" לעור ה"קרוקודיל" שלי!
לא, לא מדובר בתיק או נעלים שהרגו קרוקודיל,
מדובר בעור הפרטי שלי...שמשום מה נהנה להטריד אותי, במיוחד בעתות סתיו וחורף.
בכיף שלו, הוא הופך יבש, מגרד, סדוק (במיוחד באיזור המרפקים, ברכיים וכפות ידיים ורגליים) בקיצור תענוגות. מלחמה תמידית של לחות ושימון, שלא תמיד עוזרים, לפעמים אפילו מחמירים את המצב. מה לא נסיתי? רק תנו לי אנטי-היסטמין באינפוזיה ותשכיבו אותי לישון. מה בסה"כ הכל אני מבקשת? קרם שיתן קצת מנוחה מהגירוד, היובש והסדקים.



LA ROCHE-POSAY LIPIKAR LAIT


לשמחתי, באחת מהקופסאות שנחתו אצלי ממדי-לינק, נחה לה בשקט, דוגמית של LA ROCHE-POSAY LIPIKAR LAIT (כן, כן דוגמית, המצרך הזה שלא רואים במחוזותינו, אלא אם אתה חכם ומודע לכך שזה רק עשוי לקדם את המכירות שלך, ולא רק לצ'פר את החברים שלך). בכל אופן, טיובה קטנה שבמגע של קסם, הפכה את חיי להרבה יותר קלים. השינוי ביובש היה ממש מיידי והאמת שגם הגירוד הפך נסבל מעט יותר. לפי דברי היצרן, הקרם מיועד לילדים ומבוגרים בעלי עור יבש, הסובל מתחושת אי נוחות.

הקרם מגיע בשתי גרסאות, אחת "חלב גוף מזין נגד יובש" והשניה "קרם גוף מזין נגד-גירויים ונגד-גרד", שהיא גרסה סמיכה יותר. הנסיון הטוב שהיה לי עם החלב, הביא אותי לנסות את הקרם, אך משום מה הוא לא עבד עלי טוב כמו החלב.

לפי הוראות השימוש של החלב, הוא אמור להמרח פעם ביום, אני מורחת פעמיים ובזמני מצוקה רציניים גם יותר. חייבת לומר, שאיזורי היובש הקיצוניים כולל כפות רגליים שלרוב היו סדוקות אצלי (במיוחד בקיץ - נטיה שלי ללכת יחפה בבית או בפארק עם הילדים), לא חוו ולו סדק אחד השנה!!!

שוב, יש כאן עניין של ריח (כמו עם הא-דרמה), שיכול להוות טיפה של הסתייגות, אבל מבטיחה לכם שאחרי חצי שעה הוא מתנדף לגמרי. לא מדובר בריח דומיננטי מאוד, אבל מי שרגיש - ירגיש... 

את ה"קסם", מייחסים למים הטרלמיים ממעיינות לה-רוש פוזה (עיירה בצרפת), עם התכונות המרפאות.
אחרי תקופה מסויימת, העור שלי התרגל (כמו שמתרגלים לקרם פנים) והגיב פחות, מה שאומר שצריך הפסקה. בזמן ההפסקות, אני בדר"כ מורחת שמן קוקוס (כמובן שלא שוכחת חצאית של נערת הוואי..).
לא יצא לי לנסות עוד מוצרים של לה-רוש פוזה, אבל זה בהחלט ברשימה.

מה אומר היצרן
חלב גוף מזין נגד יובש לעור רגיש ויבש.
  
התוויה:
ילדים ומבוגרים בעלי עור יבש הסובל מתחושת אי נוחות. תפקוד העור כשכבת מגן חלש, העור מרגיש מתוח וחסר גמישות.
  
תוצאות:
העור מוזן, בעל מראה רך ורענן יותר. העור משוקם ושב לתפקד כשכבת מגן טבעית.
  
הוראות שימוש:
יש למרוח פעם ביום על עור נקי.
  
מכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה. ללא פראבן. היפואלרגני.

לשימוש בבוקר או בערב על עור נקי.

יצרן: וישי, צרפת.

יבואן: אינטרביוטי קוסמטיקס ישראל בע"מ

ברשיון משרד הבריאות.

מגיע באריזה של 200 מ"ל או באריזה של 400 מ"ל עם משאבה.

200 מ"ל עולה 79 ש"ח. 400 מ"ל 116 ש"ח.
ניתן לרכוש רק בבתי מרקחת פרטיים או אונליין במדי-לינק או דראגסטור

* המוצר נקנה בכספי שלי.

וכרטיסים לדפש מוד? כבר הזמנתם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה