יום שלישי, 13 בנובמבר 2012

שימור... שימור...שימור קלריסוניק מיה Clarisonic Mia

שימור... שימור...שימור

קלריסוניק  מיה

Clarisonic Mia


שלושה לילות ללא שינה, ילדה אחת חולה, עיניים עם קיסמים, בקיצור נפילה אחת גדולה (בכל המובנים הקשורים לשלושים החדש, לא, הפעם לא נפלתי להנאתם של העוברים ושבים ברחוב) ודיילת פארם "מקסימה" אחת. ביקור אצל רופא הילדים, משטח גרון לקטנה ועיניים שורפות, מביא אותי להעביר זמן פנוי, עד איסוף שני חוליגנים מבצפר, איפה? בקניון כמובן, איפה בדיוק? בפארם, ברור. בין מבצע למבצע ולא, אף לא בקשה אחת לעזרה מדיילות, מציצה על מי פנים והופ הנה זה בא:

"זה מצוין! בדיוק עכשיו במבצע 40 ש"ח, מעולה לעור מבוגר"
 
סליחההההההה? מה? לא שמעתי טוב? את מדברת איתי? Are you talking to me?

מסתכלת סביב לבדוק שההשפלה אכן מכוונת אלי...  דיילת פארמים אדומה, בואי נסגור את הפינה הזאת, שלושה לילות ללא שינה, ילדה עם סטרפ ולא, לא בקשתי את עזרתך או חוות דעתך על העור שלי, את בכלל, עסוקה עם בחורונת ומנסה להתאים לה מייקאפ בכוח, אז בבקשה ממך, המשיכי בעיסוקייך ואל תתערבי לי בעור!

בחיי אלוהים, כל בוקר, גם אם אחרי לילות טרופי שינה, אני בטוחה, סגורה על עצמי, שאני מקסימום אמצע העשרים החדש.


Clarisonic Mia


אז מה עושה גברת בשלושים החדש אחרי שקבלה הערה משפילה שכזאת? טסה לאסוף את הילדים, טסה הביתה, ארוחת צהרים, חוגים, תרופה לקטנה, שעורי בית, מקלחות, פיגמה, ארוחת ערב, סיפור, לא רואה בעיניים ו.... הנה הוא החבר החדש שלי (לא כ"כ חדש, קצת יותר מחצי שנה), קלריסוניק מיה הורוד שלי.

אז איך הוא מתקשר לכל הסיפור? בעונה האחרונה שלה, אירחה אופרה וינפרי, את הפאנל הקבוע שלה, ביניהם רופא העור שלה, שתמיד הטיף ל - Polish, Cleanse & Nourish ובשפתנו, לנקות את העור מכל שאריות היום, טוב, טוב ולאחר מכן להזין אותו.

שמירה על הסרת שאריות היום מהפנים, ישמרו את העור שלנו רענן וצעיר יותר לאורך זמן מה שאומר, אחד הדברים החשובים בתחזוק ושימור. עוד הוסיף ואמר הדוקטור, שכל הרעלים והכימקלים "אוכלים" כל חלקה טובה, בעור הפנים שלנו. מודה ומתוודה, לא תמיד הקפדתי על התחזוק הזה, והיום, אני מזועזעת מהמחשבה של ללכת לישון, עם פנים לא נקיות טוב טוב, וכמובן מרוחות במה שרק יכול להזין ולשמר.

בקלריסוניק מיה, פגשתי איפה אם לא ביוטיוב, כל הגוריות למינהן - מכורות. מדובר במכשיר לא זול, אבל אם בא לכן להשקיע כדאי (משהו בין 80$-120$ תלוי מבצעים, משלוח, קופון קוד וכו'). אני את שלי רכשתי ב-skinstore.com, במבצע, והקלריסוניק נחת אצלי, עם בת דודה שהגיעה לארץ (תודה ל-י').


קלריסוניק, ג'ל ניקוי, מברשת ומטען


אז מה אומר היצרן:
העור שלנו, לא נקי דיו, אחרי כל שיטות הניקוי המסורתיות. באמצעות טכנולוגיית סוניק ופטנט מיקרו-מסאז' של Clarisonic, מוסר כל הלכלוך, שדבק לנו בעור במשך היום, העור שלנו נותר נקי ורך, חלק יותר, יפה יותר.

מנקה פי 6 יותר מניקוי עם הידיים, ב-60 שניות בלבד.
עובד עם העור, ולא נגדו, מעסה בעדינות ומסיר לחלוטין לכלוך הלכוד בתוך הנקבוביות.
מכין את העור לספיגה טובה יותר של סרומים, קרמים, קרם לחות.
עדין מספיק, לשימוש פעמיים ביום.

קיימים מספר סוגים של מכשירי ניקוי של קלריסוניק, ה"מיה" הוא הקטן והזול ביותר, ומספיק לגמרי לשימוש ביתי. ישנם מספר צבעים (אני רכשתי בורוד). מגיע עם מברשת אחת, וג'ל ניקוי של קלריסוניק (לא מלהיב), מטען המתאים לשימוש בארץ (עם מתאם).
לבחירה - מספר סוגי מברשות, כל אחת לפי סוג העור והרגישות שלה, אני בחרתי ב-sensetive. המכשיר עובד בסבב של 60 שניות שבשימוש ראשוני, נראה ממש קצר, אבל האמינו לי (או כמו שאומר ה' הדרום אפריקאי "האמינו אותי") שזה מספיק. למרות שעוד סבב, בוער בידיים בפעמים הראשונות, התאפקו, זה עשוי להעיק על העור.

 מרטיבים את המברשת (הקלריסוניק הוא water-proof), לחיצה של הקלנסר המועדף עליכם וקדימה לניקוי. העור באמת רך וזוהר, אני משתמשת בג'ל סבון מקציף של א-דרמה.

אחרי הניקוי העור פתוח לספוג את כל מה תרצו לתת לו- סרום, שמנים, קרמים וכו'. אני נוהגת להשתמש בו, גם לפני מריחה של מסיכה. את המברשות, מומלץ להחליף כל מספר חודשים. אני משתמשת בו פעמיים, עד שלוש בשבוע, לקח לי זמן להבין מה עובד בשבילי, יש כאלה שמשתמשות בו גם פעמיים ביום, כמו כל דבר אחר זה אישי לגמרי.


רכישה רק אונליין (לא נמכר בארץ)
אפשר ישירות דרך האתר של החברה או באתרים אחרים כמו skinstore או  feelunique

מחר אני בפארם....

בינתיים קחו קצת דיויד בואי...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה