יום שני, 29 באוקטובר 2012

א-דרמה - ואני - מה? אהבת נצח…..

א-דרמה - ואני - מה? אהבת נצח…..


‎אני מניחה שהפוסט הראשון בבלוג והקדשתו לאהובתי א-דרמה יבריח בבעתה את מכריי. אני מאוהבת במוצרים הללו ומטיפה לשימושם ואם לא אז לפחות שיהיה בקרבת מקום ליתר בטחון…..  אותי לעולם לא תתפסו ללא הקרם האהוב והמרגיע שלי  א-דרמה אקסאומגה ועם עוד מוצר אחד או שניים מאותה סדרה  - באופן כללי אני סוגדת לכולם. הסדרה מבוססת מיצוי שיבולת שועל מזן Rhealba. יצרן: פייר פאברה, צרפת. בכל אופן בחרתי להתייחס כאן לשניים המוצרים המככבים אצלי באופן קבוע ויומיומי.
 


א-דרמה קרם אקסאומגה ADerma Exomega Cream with Omega 

סיפור האהבה שלנו החל כשעל צווארה של בתי הבכורה התגלתה פריחה מגרדת, שמאוחר יותר התבררה כאסטמה של העור (אטופיק דרמטיטיס) אחרי טיפול עם משחות סטרואידיות למינהן ללא הצלחה, ושיטוטים עצבנים באינטרנט נמצאה המלצה על קרם א-דרמה אקסאומגה לטיפול בתופעה. מיד נרכשו הקרם + סבון מוצק על בסיס שיבולת שועל + תרחיץ אמבט (אשר החליף את שמן הבלנאום שהומלץ על-ידי רופא הילדים שלנו).

כמו קסם אחרי אמבטיה עם תרחיץ, סבון מוצק ומריחת הקרם כמעט ונעלמה הפריחה, מיותר לציין שלאחר שימוש נוסף נעלמה הפריחה כליל. כמה חודשים לאחר מכן הגיב עור הפנים שלי בריאקציה קשה לקרם פעיל ושימוש בקרם א-דרמה אקסאומגה הרגיע את העניינים לגמרי תוך זמן קצר.

מאז (כמעט 6 שנים) אני מכורה, סוגדת, מעריצה. מבחינתי זה קרם לחות מושלם לפנים ולגוף (לאיזורים בעייתים ויבשים), כמובן שבמקביל ישנם קרמים אחרים עליהם אינני מוותרת (ועל כך ידובר בפוסטים אחרים) אבל למדתי את האיזון שבשימוש בא-דרמה אקסאומגה. יש שאינם יכולים לסבול את הריח, לי הוא לא מפריע כלל אולי כוחו של הרגל. אם אני מורחת אותו כקרם יום כמובן שאמרח בנוסף קרם הגנה 50 ולעיתים קרובות מורחת אותו גם כקרם לילה. 

אני מוצאת את עצמי חוזרת אליו תמיד אחרי שנראה לי שהעור שלי התרגל לקרם לחות מסוים ותמיד יש לי תחושה שלאחר מספר שימושים שלא רק שהעור מרגיש טוב יותר הוא גם התבהר מעט. אין לי מושג מה במרכיבים גורם לכך ואולי זה רק בראש שלי….. הקרם עשיר וסמיך כך שאם לא אוהבים קרם במרקם שכזה הוא לא ימצא חן בעיניכם - יש גם תחליב שהוא דליל יותר


מה אומר היצרן
חומר פעיל:
‎מכיל שילוב של מיצוי שיבולת שועל מזן Rhealba® - חומר פעיל וטבעי עשיר במרכיבים המרככים את העור ומגנים עליו, אומגה 6, חומצה גמא-לינואלית החסרה אצל חולי אטופיק דרמטיטיס, ויטמין B3 ועמילן המונע איבוד מים, מרכך את העור ומרגיע גירויים.

‎התוויה:
‎מיועד לטיפול בעור מגורה, מפחית יובש ומשחזר את שכבת ההגנה של העור ומתאים לחולי אטופיק דרמטטיס.
‎מתאים לתינוקות מגיל אפס. אינו מכיל סטרואידים.
מכיל: 200 מ"ל.
Paraben-free

יבואן: מדי-ליין
 
מחיר ברשתות תמיד יקר יותר מקניה אונליין אני מזמינה לרוב ממדי-לינק כרגע במחיר של 87.00  ש"ח
 
ADerma Exomega Cream with Omega


‎א-דרמה סבון מוס  ADerma Foaming Gel

מוצר נוסף בסדרה הוא הסבון מוס - סבון מקציף המשמש אותי לניקוי יומי של הפנים לאחר הסרת האיפור. פעמיים עד שלוש בשבוע אני משלבת את  ה"קלרסוניק מיה" (פוסט אחר...), והעור תמיד מרגיש נקי ורך, את אותו השילוב אני נוהגת לעשות לפני שימוש במסכה לפנים.


מה אומר היצרן?
‎חומר פעיל:
מבוסס על מיצוי טהור של שיבולת שועל מזן Rhealba® - חומר פעיל וטבעי עשיר במרכיבים המרככים את העור ומגנים עליו.

התוויה:
להרגעת העור ולהפחתת גירויים ואדמומיות, מגביר את ההגנה הטבעית של העור ומסייע בהשבת גמישותו ורכותו. מתאים לתינוקות מגיל אפס. אינו מכיל סטרואידים. 
מומלץ ע"י רופאי עור וילדים.


תיאור:
לניקוי יומיומי של עור הפנים והגוף, מפחית גירויים ואדמומיות. אינו מכיל סבון, עדין במיוחד, מתאים לתינוקות, ילדים ומבוגרים כאחד. מומלץ לכל סוג של עור לשמירת רכות העור וניקיונו.

מכיל 250 מ"ל.  Paraben-free

יבואן: מדי-ליין

 מחיר במדי-לינק: 66.00 ש"ח



ADerma foaming Gel

* המוצרים נקנו בכספי שלי.
 
אז עד הפעם הבאה - להת'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה